fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.
Как става скъсяването без да трябва баланс ?
Модератор: Форум модератори
fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.
75 turbodelta написа:tom написа:Разбира се че не...то да не е БМВ75 turbodelta написа:е ти нали не си очаквал да извадиш единия и да сложиш другия без тея дребни кахърчета
там при вас винаги има подходящия мотор с подходящия кардан диференциал и прочее и човек като жорето ни наи малко не може да подозира какво е да имаш БМВ-скрап чалъндж
killerbee написа:fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.
Как става скъсяването без да трябва баланс ?
Joreto написа:killerbee написа:fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.
Как става скъсяването без да трябва баланс ?
и аз си мисля ,че баланса е задължителен.
75 turbodelta написа:Joreto написа:killerbee написа:fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.
Как става скъсяването без да трябва баланс ?
и аз си мисля ,че баланса е задължителен.
а аз съм скъсявал няколко пъти кардан в предния краи до кутията и досега не ми се е налагало да балансирам така че спокоино мога да кажа че не е задължителен
75 turbodelta написа:не бе не става въпрос за алфа за коли си говорим ся е пример е пресветата патица на митко , на нервен е21-то имам и една лада с фиатски 2.0 мотор+кутията му правена по тая схема теи че намираите един стругар да среже да напасне , заварка и газ
75 turbodelta написа:е сложи си предна там гледам има място
INTEGRALE написа:Обади се на Бачкатора -той има всекакви перки от тънките
fixxer написа:аз пък си мисля че е време да закачиш турбо компресора
whitepower написа:мене тоя филтър там не ми харесва , в двигателя няма ли да се напична много ,
Няма ли вариант малко да го скриеш по встрани с преградка и една тръба със стусден въздух от отвънка да до обдухва?
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта