Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот killerbee » 13 Юни 2008, 07:40

fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.


Как става скъсяването без да трябва баланс ?
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот Joreto » 13 Юни 2008, 09:26

75 turbodelta написа:
tom написа:
75 turbodelta написа:е ти нали не си очаквал да извадиш единия и да сложиш другия без тея дребни кахърчета 8)
Разбира се че не...то да не е БМВ :lol:

там при вас винаги има подходящия мотор с подходящия кардан диференциал и прочее :lol: и човек като жорето ни наи малко не може да подозира какво е да имаш БМВ-скрап чалъндж :D :lol: 8)


:lol: :lol: ако беше пак 4-цил щеше да стане без проблеми т.е. bolt on, ма аз нали се огледах в този 6-так :D :D
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 13 Юни 2008, 09:27

killerbee написа:
fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.


Как става скъсяването без да трябва баланс ?



и аз си мисля ,че баланса е задължителен.
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот 75 turbodelta » 13 Юни 2008, 10:30

Joreto написа:
killerbee написа:
fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.


Как става скъсяването без да трябва баланс ?



и аз си мисля ,че баланса е задължителен.

а аз съм скъсявал няколко пъти кардан в предния краи до кутията и досега не ми се е налагало да балансирам така че спокоино мога да кажа че не е задължителен :wink:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот j1v » 13 Юни 2008, 10:44

75 turbodelta написа:
Joreto написа:
killerbee написа:
fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.


Как става скъсяването без да трябва баланс ?



и аз си мисля ,че баланса е задължителен.

а аз съм скъсявал няколко пъти кардан в предния краи до кутията и досега не ми се е налагало да балансирам така че спокоино мога да кажа че не е задължителен :wink:


И като имаш предвид, че вашите кардани се въртят на съвсем други обороти ... или не иде реч за алфата ?
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот 75 turbodelta » 13 Юни 2008, 11:46

не бе не става въпрос за алфа за коли си говорим ся :lol: е пример е пресветата патица на митко , на нервен е21-то имам и една лада с фиатски 2.0 мотор+кутията му правена по тая схема 8) теи че намираите един стругар да среже да напасне , заварка и газ :wink:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Joreto » 13 Юни 2008, 12:20

75 turbodelta написа:не бе не става въпрос за алфа за коли си говорим ся :lol: е пример е пресветата патица на митко , на нервен е21-то имам и една лада с фиатски 2.0 мотор+кутията му правена по тая схема 8) теи че намираите един стругар да среже да напасне , заварка и газ :wink:

Чакам утре да ми кажат дали е останал един кардан от 2.6, ако не моя ще се прави по тази процедура. :)
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот paco » 13 Юни 2008, 14:49

И аз съм със скъсяван кардан без баланс....скоро ще видя какво съм направил :)

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 13 Юни 2008, 15:00

Значи вече има кардан от 2.6 и той пасва, но стойката за захващане на скоростите не пасва, това е със стойки за мотора от 3.0 със стойки от 2.6, мотора мърда малко напред и стойката за скоростите (не знам дали точно тъй се казва) пасва идеално обаче моя кардан идва с 1см. по-дълъг а кардана от 2.6 идва с 3 см по-къс, но за късмет има доста голям избор от кардани и предполагам че ще намерим подходящия, ако ли не ще търся друга стойка или ще се преправи тази.
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот killerbee » 13 Юни 2008, 19:08

той и моя кардан е скъсяван без баланс и няма проблем - просто питах
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот COSWORTH-2 » 13 Юни 2008, 20:34

Абе направете му един баланс бе, ебах го :lol:
COSWORTH-2
 
Мнения: 16777214
Регистриран на: 07 Яну 2010, 14:29

Мнениеот 75 turbodelta » 13 Юни 2008, 22:05

COSWORTH-2 написа:Абе направете му един баланс бе, ебах го :lol:

поне на гумите ко не другаде :lol:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Joreto » 20 Юли 2008, 16:41

Имах 3-ри свободни дни и поработихме малко върху МБ-то. Общо взето монтирахме генерациите на моторетката , направихме горивната рейка, монтирахме VR-датчика и почнахме ново окабеляване, че старото на нищо не прилича. Колата е общо взето готова, чака само съединител и я подкарвам (надявам се това да е тази събота).

горивната рейка
Изображение

малко кабелчета
Изображение

ей така изглеждаше към края
Изображение
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 28 Юли 2008, 12:42

Така, кратък ъпдейт от мен . Колата е готова, всичко механично е накачулено но както обикновенно имаше голяма борба с МС-а, и така и не успяхме да я запалим, та това остава за другата събота. Проблема с МС-а е ,че или няма искра или хвърля 4-5 искри и спира или когато има е много слаба :evil: , и тъй като взе та ми писна, оставих борбата за идващата събота . Тая мега като върви, връви без проблеми но някой път е голямо магаре докато го подкараш :roll: .

П.П. За МС гурутата (ако някой се сети за нещо), паленето е по следния начин - колело 36-1, ВР-датчик (на 32 зъб при горна мъртва точка), изхода за палене е от LED17 през X11 на pin 25 . Използва се запалителен модул BOSCH който оправлява стандартна мерцедесова бобина и стандартния разпределител .
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 04 Авг 2008, 09:29

Колата най-накрая запали, естествено не се даде без бой и имаше един ден борба с МС-а , съответно много заклинания от моя страна (включващи МС-а, създателите му и тяхната рода :lol: ). Колата запали от първия път с друга МС платка, явно в моята има някакъв проблем. Като изключим МС-а всичко друго се нареди от раз, единствено остана да се довърши изпускателната система и съм готов да давам газззззз (сигурно ша е голям мъртвец атмосферен мааа ..... )
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 25 Авг 2008, 10:13

Вчера, най-накрая покарах колата с новия мотор . Очаквах този 6-так дa е доста муден (съдейки по други такива) но тази пущина ни изненада като се оказа доста рязка, това сигурно се дължи на факта ,че не е с механичната инжекция. Колата си подкара с моя МС, преправен да работи с датчик на ХОЛ (60-2 + хол). Естествено, колата пак ни изненада с удар под кръста като скъса шарнир на лявото колело :evil: . Добре ,че това стана в сервиза и нямаше поражения.

Сега както обикновено следват малко снимки :lol: .

имаше малък теч на маслото от горния капак на веригата
Изображение

шарнира който се предаде
Изображение

крайния (временен докато е атмосферка) вариант на мотора
Изображение
Изображение
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 01 Сеп 2008, 09:24

Най-после колата вече е при мен, вчера направи първите си 200km с новия мотор. Общо взето върви доста прилично и като изключим 1-2 бъга с МС-а всичко е ОК. Остава да реша проблема с виско перката която е здала багажа (сега е за цепена постояно...), искам да сложа електрическа но тъй като е много малко мястото ми трябва някаква много тънка (знам че е Проспеед има).

П.П. Ако някой има идеа от къде другаде може да се намери на прилична цена такава перка да казава
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот 75 turbodelta » 01 Сеп 2008, 12:26

е сложи си предна там гледам има място :)
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Joreto » 01 Сеп 2008, 13:07

75 turbodelta написа:е сложи си предна там гледам има място :)


е то това е идеата, само ,че не мога да се сетя къде ми остана перката от климатика,едно време като беше атмосферка си го охлаждах с нея :-)
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот INTEGRALE » 01 Сеп 2008, 23:14

Обади се на Бачкатора -той има всекакви перки от тънките :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Аватар
INTEGRALE
 
Мнения: 359
Регистриран на: 10 Мар 2007, 14:08
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 03 Сеп 2008, 09:47

INTEGRALE написа:Обади се на Бачкатора -той има всекакви перки от тънките :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:


Значи най-вероятно другата седмица ще го тормозя :lol: .


След като смених кабелите на свещите и ъпдейтнах МС-а вече колата е на 6. Очаквах този мотор да е доста по спънат от атмосферния 2.5-16в но се оказва ,че бута много добре (за 12в мотор) и даже се усеща като по-силен от 16в, естествено това усещане може да е измамно та тези дни мисля да закача г-тека и да видим той какво ще каже по въпроса :D
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот fixxer » 09 Сеп 2008, 23:16

аз пък си мисля че е време да закачиш турбо компресора :twisted:
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Joreto » 10 Сеп 2008, 10:22

fixxer написа:аз пък си мисля че е време да закачиш турбо компресора :twisted:


и аз така мисля :lol: но първо искам малко да я покарам, т.е. да и се порадвам ,че доста време изкара по гаражите :D
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот whitepower » 10 Сеп 2008, 20:46

мене тоя филтър там не ми харесва , в двигателя няма ли да се напична много ,
Няма ли вариант малко да го скриеш по встрани с преградка и една тръба със стусден въздух от отвънка да до обдухва?
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот Joreto » 10 Сеп 2008, 21:07

whitepower написа:мене тоя филтър там не ми харесва , в двигателя няма ли да се напична много ,
Няма ли вариант малко да го скриеш по встрани с преградка и една тръба със стусден въздух от отвънка да до обдухва?


пече го и то яко, перката духа всичкия топъл въздух от радиатор директно в него , мястото ще се намери и преградка ще има ... само да ми остане малко свободно време ... :D
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron