Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот killerbee » 02 Юни 2008, 21:45

Joreto написа:
j1v написа:
75 turbodelta написа:
Joreto написа:определено не е от обороти, колата беше ограничена на 7200 .

а 7200 са предполагам някви ниски обороти :lol: :lol: :lol:


па високи ли са :P

P.S.: Bore x stroke: 97.30 mm. × 82.80 mm. ... Бахти мерцедеса аз, на всичко отгоре и яко късоходов, бива от тия смешни обороти да са чупи.


Той сток въртеше до 7500, а аз по едно време, преди да скъса клапан го въртях до 8000 :roll: .

П.П. Тия данни са грешни ,те са за ЕВО 1 и 2, 2.5-16в е с Bore x stroke : 95.5мм х 87.2мм ;)

П.П.П. моя се очертава да стане Bore x Stroke : 96.0 mm x 80.2mm


На бмв с 94.5мм бутало не препоръчват над 7300 оборота ако не се сменят бутала и биели .
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот Joreto » 02 Юни 2008, 21:47

VGZ написа:
j1v написа:
75 turbodelta написа:
Joreto написа:определено не е от обороти, колата беше ограничена на 7200 .

а 7200 са предполагам някви ниски обороти :lol: :lol: :lol:


па високи ли са :P

P.S.: Bore x stroke: 97.30 mm. × 82.80 mm. ... Бахти мерцедеса аз, на всичко отгоре и яко късоходов, бива от тия смешни обороти да са чупи.

не е много късоходов ... като сметнеш и огромните(тежки) бутала над 7 си е риск :)

Ако може да се вярва на Шведите биелите здавали багажа малко над 8000 оборота или малко на 400 коня . Като беше атмосферка си го въртях до 7500 без да го жаля, а буталата не са много тежки , бях ги мерил едно време :) ..... даже едното е при мен може пак да го премеря ей така за информация ;)
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот killerbee » 02 Юни 2008, 21:49

Joreto написа:
VGZ написа:
j1v написа:
75 turbodelta написа:
Joreto написа:определено не е от обороти, колата беше ограничена на 7200 .

а 7200 са предполагам някви ниски обороти :lol: :lol: :lol:


па високи ли са :P

P.S.: Bore x stroke: 97.30 mm. × 82.80 mm. ... Бахти мерцедеса аз, на всичко отгоре и яко късоходов, бива от тия смешни обороти да са чупи.

не е много късоходов ... като сметнеш и огромните(тежки) бутала над 7 си е риск :)

Ако може да се вярва на Шведите биелите здавали багажа малко над 8000 оборота или малко на 400 коня . Като беше атмосферка си го въртях до 7500 без да го жаля, а буталата не са много тежки , бях ги мерил едно време :) ..... даже едното е при мен може пак да го премеря ей така за информация ;)


8000 оборота и 400кс ама на оригиналните биели а твоите май имаше намеса :lol:
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот Joreto » 02 Юни 2008, 21:57

killerbee написа:
Joreto написа:
VGZ написа:
j1v написа:
75 turbodelta написа:
Joreto написа:определено не е от обороти, колата беше ограничена на 7200 .

а 7200 са предполагам някви ниски обороти :lol: :lol: :lol:


па високи ли са :P

P.S.: Bore x stroke: 97.30 mm. × 82.80 mm. ... Бахти мерцедеса аз, на всичко отгоре и яко късоходов, бива от тия смешни обороти да са чупи.

не е много късоходов ... като сметнеш и огромните(тежки) бутала над 7 си е риск :)

Ако може да се вярва на Шведите биелите здавали багажа малко над 8000 оборота или малко на 400 коня . Като беше атмосферка си го въртях до 7500 без да го жаля, а буталата не са много тежки , бях ги мерил едно време :) ..... даже едното е при мен може пак да го премеря ей така за информация ;)


8000 оборота и 400кс ама на оригиналните биели а твоите май имаше намеса :lol:


Така е ама не са се счупили където е намесата , въпреки че очаквах да е точно там ..... но факт е ,че тъй като не можах да я кача на дино никога няма да се разбере точно колко е била ....
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 02 Юни 2008, 21:58

Joreto написа: ..... но факт е ,че тъй като не можах да я кача на дино никога няма да се разбере точно колко е била ....


Ти па, дай параметрите на тошко от тунинга и ще ти ги сметне +/- 1% грешка.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 02 Юни 2008, 22:00

j1v написа:
Joreto написа: ..... но факт е ,че тъй като не можах да я кача на дино никога няма да се разбере точно колко е била ....


Ти па, дай параметрите на тошко от тунинга и ще ти ги сметне +/- 1% грешка.


хахаха айде няма нужда, ще излезе ,че е била 160кс и вала и ще стана за смях :P
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 02 Юни 2008, 22:03

Joreto написа:
j1v написа:
Joreto написа: ..... но факт е ,че тъй като не можах да я кача на дино никога няма да се разбере точно колко е била ....


Ти па, дай параметрите на тошко от тунинга и ще ти ги сметне +/- 1% грешка.


хахаха айде няма нужда, ще излезе ,че е била 160кс и вала и ще стана за смях :P


е ти да не си помисли, че си станал 300 коня :)


П.П.: Сори на всички за спама тая вечер, ма уеко съм изпаткал, че бурята на отвя, кат куцо пиле домат, после ша си позатрия чата :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 02 Юни 2008, 22:05

j1v написа:
Joreto написа:
j1v написа:
Joreto написа: ..... но факт е ,че тъй като не можах да я кача на дино никога няма да се разбере точно колко е била ....


Ти па, дай параметрите на тошко от тунинга и ще ти ги сметне +/- 1% грешка.


хахаха айде няма нужда, ще излезе ,че е била 160кс и вала и ще стана за смях :P


е ти да не си помисли, че си станал 300 коня :)


П.П.: Сори на всички за спама тая вече, ма уеко съм изпаткал, после ша си позатрия чата :)


300 не ма едни 210 :-P .

П.П. няма проблем за спама, трябва да има и малко веселба за да разпуснем ,че тия дни много напрежение се насъбра :roll:
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот 75 turbodelta » 02 Юни 2008, 22:57

стиа ве та нали още на 0.4 беше почти 247 коня :D ся на 7000+рпм и бар бар и половина буст трее да е станала са де 500 точно преди да са пукне по шевовете :lol:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Joreto » 03 Юни 2008, 06:43

75 turbodelta написа:стиа ве та нали още на 0.4 беше почти 247 коня :D ся на 7000+рпм и бар бар и половина буст трее да е станала са де 500 точно преди да са пукне по шевовете :lol:


ах тия 500 коня :lol: ....... ще ми се ама реално е дооoooста под 500 даже е много вероятно да е бил и под 400 8) , само знам ,че 2.3-16в вадят на гумите от 330 - 350 на 1 бар с подобна на моята т3/т4
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 04 Юни 2008, 09:57

Ровейки се из волво форумите намерих доста интересна информация която може да обясни причината за счупване на виелата на 1-ви цилиндър при мен . Информацията е за volvo B230 мотор но при МБ аксиалния лагер също се намира по средата на коляновия вал .

The early B230's connecting rods are the biggest concern of the two, and often fail catastrophically when the boost is cranked up where serious
detonation begins to occur. The crankshaft's design is a contributing factor to this problem -- the axial bearing is located in the center of the crankshaft, and the "undersized" main bearings contribute to some unwanted flexing. It is pretty clear that crankshaft flex is a contributing factor to connecting rod failures on the early B230s because when a connecting rod goes, it is almost always # 1 that breaks. If connecting rod weakness were the sole cause of the failures, then we would expect to see a random distribution of failures between rods 1 through 4. But we don't, which points to contributing factors, which in this case is some degree of localized flexing of the crank in the vicinity of the number 1 connecting rod. This problem can be ameliorated to a significant degree by replacing the connecting rods with those for a 1989 or later motor (see the comments on these rods below), and by balancing the rods with all other reciprocating components at the time of their replacement.
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 08 Юни 2008, 09:03

Новата придобивка, мотор м103 983 или казано по друг начин 6-цил (или 6-inline както казват БМВ феновете :lol: ), 3.0-12в. Плана е да се кара атмосферка докато мине регистрация, по този начин се надявам да избегна технотест, а след това се качва турбината и ще се кара на 0.8 :D , естествено междувреммено ще се събира и другия с кована карантия.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна Joreto на 08 Юни 2008, 12:24, променена общо 1 път
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот fixxer » 08 Юни 2008, 12:11

с новият мотор ще стане огин :lol: 6-така си е шестак и кубатурата си е кубатура. Успех
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Joreto » 10 Юни 2008, 15:18

fixxer написа:с новият мотор ще стане огин :lol: 6-така си е шестак и кубатурата си е кубатура. Успех


тъй,тъй ...само дето главата е 12в, ама ще го преживея :lol:
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот fixxer » 10 Юни 2008, 15:21

ами незнам как са мерцедесовите глави, но за тези с малкото клапани на бмв разбрах че са тотално неприятни за принудително пълнене и за това се вкарах във филма с м повера :lol:
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Joreto » 10 Юни 2008, 15:28

fixxer написа:ами незнам как са мерцедесовите глави, но за тези с малкото клапани на бмв разбрах че са тотално неприятни за принудително пълнене и за това се вкарах във филма с м повера :lol:


тук е обратното казват ,че са благоприятни за принудително пълнене и били доста здрави....но това предстои да се види ;) .



П.П. ето малко инфо от mosselman, те на времето са предлагали битурбо кит за тия кофтори (като Turbotechnics и Lotec) .
Изображение

П.П.П. тук може да се види какво дърво и бил тоя битурбо кит ... http://tw.myblog.yahoo.com/icelatte0204 ... l=f&fid=10
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот LordDigital » 12 Юни 2008, 08:15

Тея са си немали работа ,да шибат TwinTurbo Кит на редови шестак като модификация :shock:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Joreto » 12 Юни 2008, 10:01

LordDigital написа:Тея са си немали работа ,да шибат TwinTurbo Кит на редови шестак като модификация :shock:


Мисля , че на Lotec е бил с едно турбо :D .

Така, при мен пак малко драми по конверсията, оказва се ,че предната част на моя кардан е по дълга (c ~ 5cm) и не става с този мотор, та сега трябва да търся от 190Е 2.6 (незнам дали ще стане от w124) . Също така се оказва ,че и стойката за скоростите неможе да се ползва явно при М103 моторите и тя е по различна. Общо взето малки но дразнещи кахъри :)
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот 75 turbodelta » 12 Юни 2008, 10:57

е ти нали не си очаквал да извадиш единия и да сложиш другия без тея дребни кахърчета 8)
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот fixxer » 12 Юни 2008, 15:17

Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Joreto » 12 Юни 2008, 16:20

fixxer написа:Според мен най-безболезнения вариант е просто да скъсиш кардана. За такова скъсяване няма да ти трябва и баланс.


това е варианта ако не успея да намеря такъв какъвто ми трябва :D
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Andrei » 12 Юни 2008, 21:11

Нещо темата е станала от 3.0 атмосферка в 3.0 турбо май а а а?! :lol:
муткер фускер!
Andrei
 
Мнения: 570
Регистриран на: 17 Дек 2007, 01:12
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 12 Юни 2008, 21:42

Andrei написа:Нещо темата е станала от 3.0 атмосферка в 3.0 турбо май а а а?! :lol:


Е то това е ясно :lol: , атмосферка ще е само докато мине през КАТ а после .... :twisted:
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот tom » 12 Юни 2008, 23:42

75 turbodelta написа:е ти нали не си очаквал да извадиш единия и да сложиш другия без тея дребни кахърчета 8)
Разбира се че не...то да не е БМВ :lol:
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Мнениеот 75 turbodelta » 13 Юни 2008, 00:08

tom написа:
75 turbodelta написа:е ти нали не си очаквал да извадиш единия и да сложиш другия без тея дребни кахърчета 8)
Разбира се че не...то да не е БМВ :lol:

там при вас винаги има подходящия мотор с подходящия кардан диференциал и прочее :lol: и човек като жорето ни наи малко не може да подозира какво е да имаш БМВ-скрап чалъндж :D :lol: 8)
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта

cron