Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Joreto » 03 Дек 2007, 10:59

disc написа:За гейта не мога да ти кажа нищо, но по-добре похарчи някой лев за хубав маркуч за високото на турбото, за да не лееш горчиви сълзи да кажем 6 месеца по-късно!


Мислил съм за маркуч ама нещо тези дето съм гледал не ми вдъхват доверие. С медна тръба, единствения проблем за който се сещам е ако се напука от вибраций, което при мен няма как да стане тъй като е хваната здраво по цялия път. Може и да пропускам нещо ? Колата е около година така (от както се движи) и за сега няма проблеми, а знам за други дето карат по този начин доста по-дълго време....

П.П. да не имаш предвит маркуча за боост сигнала ?
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 09 Дек 2007, 09:44

Нали събота ми е ден за тестване та реших да натегна малко гейта, след леко циганско изпълнение гейта качи 0.9 налягане (само на пружина). На това налягане колата коренно се промени и тръгна доста повече, хубавото е че и инжекторите (450сс на 4 бара без вакум) успяха да обогатят до 10.8:1 което означава ,че за момента са ми достатачни. Колата 2-пъти изплю маркуча от турбото към кулера но въпроса се реши с поставянето на още една скоба, обаче след няколко теста налягането падна на 0.4, та днес ще търся причината...с мъркучите всичко изглежда добре.

П.П. вчера повозих МБ2316 с мен, но за съжаление вече бях само на 0.4

П.П.П. оп забравих, каръщината продължава, вчера лаптопа ми здаде багажа, буксата за захранването се изкърти :cry: :cry:
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 09 Дек 2007, 18:00

Така, събота ден за тестове а Неделя е ден за ....... ремонти :lol: :lol: . Днес реших най-накрая да монтирам съда за картерна вентилация, след 1 часова борба и 2 нарязани пръста се получи следно ...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Това беше най-лесния начин за монтиране, надявам се болта за който е закрепена да не се счупи от вибрациите ......
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 09 Дек 2007, 20:33

Тоа кечкен го отвори ако не си го отворил и го натъпчи хубаво с телчета за миене на съдове (неръждавейка)

Аз на моя му сложих и преградна стена вътре да слиза додолу потока и тогава нагоре към третия щуцер, който му направих. Не ми се чертае сега, дано си ме разбрал какво имам предвид :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 09 Дек 2007, 20:41

j1v написа:Тоа кечкен го отвори ако не си го отворил и го натъпчи хубаво с телчета за миене на съдове (неръждавейка)

Аз на моя му сложих и преградна стена вътре да слиза додолу потока и тогава нагоре към третия щуцер, който му направих. Не ми се чертае сега, дано си ме разбрал какво имам предвид :)


Днес само го монтирах, бая време изгубих докато намеря място. В вторник ще взема телчета и ще го напълня. Той вътре няма ли преградна стена между двата щуцера :shock: ? То ако няма значи в този немодифициран вид не върши много работа ......

П.П. на снимката и двата маркуча са от отдушниците което е грешно (просто е закачен да не седят открити), долкото съм чел, едния трябва да входа от отдушниците а другия да е изход към интейка или към атмосферата с филтърче .
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 09 Дек 2007, 21:00

нищо няма вътре :)

Само една красива опаковка, от която става хубава работа ако се преправи, иначе е само за красота :D

Моя има общо 4 щуцера

тез двата стандартните съм преправил на 20мм да са ми входове. Една стена през целиа кеч кен, долу още един 20мм щуцер за оттичане на маслото в картера и горе зад преградата едно малко щуцерче за бриидър.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Monster Performance » 09 Дек 2007, 23:16

Joreto написа:Нали събота ми е ден за тестване та реших да натегна малко гейта, след леко циганско изпълнение гейта качи 0.9 налягане (само на пружина). На това налягане колата коренно се промени и тръгна доста повече, хубавото е че и инжекторите (450сс на 4 бара без вакум) успяха да обогатят до 10.8:1 което означава ,че за момента са ми достатачни. Колата 2-пъти изплю маркуча от турбото към кулера но въпроса се реши с поставянето на още една скоба, обаче след няколко теста налягането падна на 0.4, та днес ще търся причината...с мъркучите всичко изглежда добре.

П.П. вчера повозих МБ2316 с мен, но за съжаление вече бях само на 0.4

П.П.П. оп забравих, каръщината продължава, вчера лаптопа ми здаде багажа, буксата за захранването се изкърти :cry: :cry:


аве Жорка къв е тоя летен Бриз :D 0,9........баси 0,4бара,ко стааа бе майна??как така фърчат маркучи на 0,9бара бре :shock: :shock:
ти на 2бара ко шъ прайш :D :D :D
Моnster performance

ти и ти покара, заееби ... :-/
Monster Performance
 
Мнения: 508
Регистриран на: 15 Яну 2006, 01:05

Мнениеот Joreto » 09 Дек 2007, 23:58

set16v написа:аве Жорка къв е тоя летен Бриз :D 0,9........баси 0,4бара,ко стааа бе майна??как така фърчат маркучи на 0,9бара бре :shock: :shock:
ти на 2бара ко шъ прайш :D :D :D


маркучите летят от флашиви скоби....не мога да намеря нормални читави скоби та ще се минава на Т скоби на всякъде :wink: . Аз 2 бара ще ги видя през крив макарон, макс ще е 1 - 1.3 щото нещо ми разправят че малко над 400кс. на вал стандартните биели се кършели кат солети :-D :-D

П.П. лошото е ,че кат покарах на 0.9 сега колата на тия 0.4 ми се вижда страшно бавна ..... кат кола 1100cc :-D :-D
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 10 Дек 2007, 00:18

Joreto написа:
set16v написа:аве Жорка къв е тоя летен Бриз :D 0,9........баси 0,4бара,ко стааа бе майна??как така фърчат маркучи на 0,9бара бре :shock: :shock:
ти на 2бара ко шъ прайш :D :D :D


маркучите летят от флашиви скоби....не мога да намеря нормални читави скоби та ще се минава на Т скоби на всякъде :wink: . Аз 2 бара ще ги видя през крив макарон, макс ще е 1 - 1.3 щото нещо ми разправят че малко над 400кс. на вал стандартните биели се кършели кат солети :-D :-D

П.П. лошото е ,че кат покарах на 0.9 сега колата на тия 0.4 ми се вижда страшно бавна ..... кат кола 1100cc :-D :-D


по-бавно върви сега на 0.4 отколкото е била вчера пак на 0.4 нали :)

Много познато чувство. Съвет, вместо да търсиш къде е проблема в такива случаи, качи се 1-2 дена на клиото, и после ще ти се стори, че всичко си и е ОК :D
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Monster Performance » 10 Дек 2007, 02:01

аз пък си мисля че е по лесно да намота Вас-Гатето и да си бръмка на
пак 1бар от колкото да се возка на оная Спаруга клиото :D :D :D
Моnster performance

ти и ти покара, заееби ... :-/
Monster Performance
 
Мнения: 508
Регистриран на: 15 Яну 2006, 01:05

Мнениеот Joreto » 10 Дек 2007, 10:53

j1v написа:по-бавно върви сега на 0.4 отколкото е била вчера пак на 0.4 нали :)

Много познато чувство. Съвет, вместо да търсиш къде е проблема в такива случаи, качи се 1-2 дена на клиото, и после ще ти се стори, че всичко си и е ОК :D


хахаха да точно , като падна на 0.4 си викам бахх мааму нещо стана, тая кочина не иска да откине :lol: :lol: . Няма клио ве, вече всекидневката е Ровъра ;)

set16v написа:аз пък си мисля че е по лесно да намота Вас-Гатето и да си бръмка на
пак 1бар от колкото да се возка на оная Спаруга клиото Very Happy Very Happy Very Happy


Прави си, че кефа е мноо по-голям, обаче днес докато киснах 1 час в задрастване (Захарна Фабрика -> 4-ти километър -> Хилтън) си викам добре ,че съм с Ровъра инак щех да фалирам :lol: :lol: ......... а че колата отива на 1-бар това вече е 100% ясно, даже вече се чудя за по-нагоре пък колкото издържи.....после пак при бат Сашо :lol: :lol:
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 11 Дек 2007, 14:57

Такааа, причината за да не надува колата стана ясна, има пукнатина на изпускателния колектор на разклонението за wastegate-а :evil: :evil: , та през почивните дни сме пак при бат Сашо (INTEGRALE) :lol:
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 19 Яну 2008, 18:23

Така да ъпдейтна темата малко :-D. След като се по стопли малко времето, разглобих колата за следващите подобрения с които се надявам да стана малко по-бърза от преди :-D.
Така нещата които ще се променят :

- 4х630сс инжектора (Сименс), за да се сложат ще се преправи малко смукателния колектор, тръбва да се набият втулки в леглата на сегашните.

- ЕДИС-а ще се смени с wheel decoder (тъй като няма spark cut) като малко по-натам ще се мине на отделни бобини, трябва първо да намеря букси за тях

- преправяне на турбо пътищата и други малко неща които ме дразнят

След тези промени налягането ще се качи на 1 - 1.3 бара, целта е да стигне 330 - 350 кс на гумте през тази година (евентулано с друга по-модерна турбина).

Така сега е ред и на малко снимки :P

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 24 Фев 2008, 09:58

Малко ъпдейт на темата. Вчера монтирах новата рейка (от сааб) и 630сс-те инжектори, остана само да се качи дросела, да се махнат резисторите за инжекторите (тези са високо омни) и паля..... и понеже в този форум колите са ни само за снимки :lol: ......

Изображение

Изображение


П.П. на изхода на ИС-то ще се направи един ръб на който да захваща скобата защото в момента няма и при повече налягане плюе маркуча ...

Изображение
Последна промяна Joreto на 25 Фев 2008, 01:00, променена общо 1 път
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот maggkrabar » 24 Фев 2008, 13:24

направи си такъв ръб(берт) на всички тръби. ако няма берт - дори ония яките Т скоби се дънят.
maggkrabar
 

Мнениеот INTEGRALE » 24 Фев 2008, 14:34

Според мене Жорката е време най-накрая да ИЗХВЪРЛИ ЗА СКРАП тоя интеркулер ама на ,не слуша и това си е :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Последна промяна INTEGRALE на 24 Фев 2008, 19:35, променена общо 1 път
Аватар
INTEGRALE
 
Мнения: 359
Регистриран на: 10 Мар 2007, 14:08
Местоположение: София

Мнениеот Bad_Dog » 24 Фев 2008, 16:45

INTEGRALE написа:Според мене Жорката е време най-накрая да ИЗХВЪРЛИ ЗА СКРАБ тоя интеркулер ама на ,не слуша и това си е :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


И аз тва му говоря, ама он си знае неговата... :D
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот COSWORTH-2 » 24 Фев 2008, 18:03

Bad_Dog написа:
INTEGRALE написа:Според мене Жорката е време най-накрая да ИЗХВЪРЛИ ЗА СКРАБ тоя интеркулер ама на ,не слуша и това си е :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


И аз тва му говоря, ама он си знае неговата... :D
:D Сигурно има сантиментална стойност :D
COSWORTH-2
 
Мнения: 16777214
Регистриран на: 07 Яну 2010, 14:29

Мнениеот Joreto » 24 Фев 2008, 21:08

maggkrabar написа:направи си такъв ръб(берт) на всички тръби. ако няма берт - дори ония яките Т скоби се дънят.


Да, не държат даже 2-ва броя Т-скоби, така че днес го свалих и утре отива да се ръб(берт) :-) .

А веее ще ви дам аз един скраб на вас :lol: :lol: :lol: , екстра си е интеркулера (2 редов е :wink: ) :) .

Така сега малко ъпдейт, днес колата запали с новите инжектори, единствено скалирах таблицата и колата запали от първото врътване, има празен ход бетон ~850 - 900 оборота при смес ~ 14, явно аларамата си върши работата доста добре :D
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 02 Мар 2008, 20:13

Айде, днес след зимен сън най-накрая се събуди черната мечка, развъртях я малко на една права в квартала за да си начеша крастата :lol: . Колата върви екстра бута много добре, сега остана само да се преправят малко тръбите от кулера до дросела и да сменя маслото, след това се надявам да следва повече каране и по-малко човъркане :) .
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 09 Мар 2008, 17:21

След като вчера с бат Сашо оправихме турбо пътя от ИС-то до дросела, днес Мб-то премина границата от 1 бар , по точно удари 1.3 бара, в момента е богат ~11 : 1 но при първа възможност това ще бъде коригирано. Най-вероятно ще коригирам налягането да е не повече от 1 - 1.1 бара :wink:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 04 Май 2008, 09:05

Така, бях решил да карам колата така както е и да не хвърлям повече пара по нея, мааа пуста краста ко да се прави .... та сдобих се с нова турбина т3/т4 (чайнатаун блуз :lol: ) и нов гейт (тъй като стария беше заминал, караше само на пружина). Турбо е с А/Р .50 на компресора и А/Р .63 на турбината, което би трябвало да стигне за ~350 на гумите. Мислех за нещо по-голямо но реших ,че за всекидневка (което е целта на таз кочина) най-важното е да е приянта за каране т.е. да има баланс между добра мощност и добър спул. Ето снимки на новите чарколяци ...

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 28 Май 2008, 09:26

Такаааа, след като каръшката серия почна с Живко, вчера продължи с мен. След като се качиха новите чарколяци по колата я оставих в Благоеград да я покарат известно време да се види дали всичко е наред. Около седмица каране нямаше проблем обаче вчера ми звънят и се оказва ,че нещо в мотора е изтропало при тест на 402м с г-тек (дал съм им кратбланш на момчетата, колата и преди това е настъпвана за по-дълго от 402м ) :evil: . По симптомите които описват май пак някой клапан е дал фира (съвпадат 1:1 с предишния път) :( . Днес или утре ще се отвори мотора да се види точко какъв е проблема и след това ще реша дали ще продължавам да я правя или ще кача нов мотор и да заминава в отдел продажби, че почна яко да ми писва, за 12000 - 13000 км който измина с турбина ми скъса нервите ,май ще се окаже ,че тия мб-та са по-крехки от стъкло деа :evil:. Най-гадното е ,че изобщо не успях да я покарам с новите чарколяци, ма както и да е ........
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 28 Май 2008, 15:20

По последни данни една биела е напуснала обекта през картера :evil: , са ще се вади мотора и да видим ко е дереджето нагоре (бутало, клапани и т.н.) ....
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 28 Май 2008, 15:42

Joreto написа:По последни данни една биела е напуснала обекта през картера :evil: , са ще се вади мотора и да видим ко е дереджето нагоре (бутало, клапани и т.н.) ....


ти тия биели не ги ли "преработва" нещо ? ква беше хавата там ?
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron