Joreto написа:Колата вече е в движение , естествено до последно не се даде без бой , сега предстои интервенция по турбината
Аре махай тоз мергел от сервиза, че почва италянското
Модератор: Форум модератори
Joreto написа:Колата вече е в движение , естествено до последно не се даде без бой , сега предстои интервенция по турбината
I autocross my megasquirt'n EDIS car and have to regularly hold the car on the limiter for extended times to avoid shifting. I can tell you a couple of things.
First, it is a BAD idea to stay on the limiter if it is a spark retard (soft limiter). I blew a motor last year by doing that for to long. The heavily retarded timing causes the exhaust valves to get real hot from the fuel buring late. This caused the valves to stick in the guides and then pistons and valves tried to fight - the pistons won. It wasn't really all that bad - just had to replace the exhaust valves, but it was kind of a pain since it was two weeks before Nationals.
tom написа:Жоре, виж си маркучлето подвеждащо вакуума към блоуоффа, ако е с малък диаметър или взима вакуум от някакъв общ маркуч (най-добре директен към колектора), няма да работи добре Просто ще забавя и това е достатъчно да плюе маркучите.
Желателно е да е с отделен маркуч, даже направо е задължително. А гейта защо ти е вързан към вакуумна магистрала?Joreto написа:
марукчлето е с голям диаметер но проблема може да идва от това ,че е общ с вакума към wastegate-а .....
Joreto написа:...
П.П. Живко да не си помисли, че е станал безпорен лидер в класацията на каръците .
j1v написа:Joreto написа:...
П.П. Живко да не си помисли, че е станал безпорен лидер в класацията на каръците .
Карай я там при другия мъртвец, бат ти Сашо да я напраи как требе. Ма не сменяй само тоз, ми всички наред, да си споко. Щом тоз е изгнил, и другите ще им дойде реда.
За карък да не си казал дума, имате много да гоните
maggkrabar написа:бе то от тази мръсотия малко да капне и става яка пързалка. днес съм клел яко - мойта няма сила, ама сега върти на 1,2,3та и то без много газ - то пътят като кал, а шперът от толкова малко сцепление не може да сработи и задното просто полудява
Bad_Dog написа:Според мен медната тръба не е по-лоша от маркуч.
j1v написа:Bad_Dog написа:Според мен медната тръба не е по-лоша от маркуч.
Медната е за маслото.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта