Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот j1v » 25 Авг 2007, 21:13

Joreto написа:Колата вече е в движение :supz: , естествено до последно не се даде без бой :axe: , сега предстои интервенция по турбината :twisted:


Аре махай тоз мергел от сервиза, че почва италянското :axe: :axe: :axe:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 29 Авг 2007, 21:26

Много се чудех каква е причината за късането на клапана точно по този начин и ровейки се из www.msextra.com попаднах на следното

I autocross my megasquirt'n EDIS car and have to regularly hold the car on the limiter for extended times to avoid shifting. I can tell you a couple of things.

First, it is a BAD idea to stay on the limiter if it is a spark retard (soft limiter). I blew a motor last year by doing that for to long. The heavily retarded timing causes the exhaust valves to get real hot from the fuel buring late. This caused the valves to stick in the guides and then pistons and valves tried to fight - the pistons won. It wasn't really all that bad - just had to replace the exhaust valves, but it was kind of a pain since it was two weeks before Nationals.


Според мен можеби точно спарк ретард-а и при мен е причина за късането на изпускателния клапан, за по сигурно мисля да мина само ма фюл кът като ограничител на оборотите .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Bad_Dog » 30 Авг 2007, 08:46

виж за колко време си го пуснал soft лимитъра да работи. Едва ли е на толкова време, че да направи проблем.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот Joreto » 10 Сеп 2007, 09:15

Така малко ъпдейт от мен, като подкарах колата след смяна на клапаните не искаше да надува над 0.2 и нямаше налягане до 4000 оборота :shock: , проблема се оказа кофти скоба която не държеше и се откачаше след интеркулера :roll: . Смених въпросната скоба с Т - образна която стяга яко и колата почна за надува 0.5 (при 3500 има пълен надув), обаче пак изплюва маркуча при връщане на газта :x , а бов-а си работи :? . Според мен проблема е ,че входа и изхода на интеркулера са равни и няма "улеи" където да законтри скобата, тия дни ще сваля ИС-то за да се коригира това нещо :) .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот tom » 13 Сеп 2007, 08:30

Жоре, виж си маркучлето подвеждащо вакуума към блоуоффа, ако е с малък диаметър или взима вакуум от някакъв общ маркуч (най-добре директен към колектора), няма да работи добре :!: Просто ще забавя и това е достатъчно да плюе маркучите.
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Мнениеот Joreto » 13 Сеп 2007, 09:44

tom написа:Жоре, виж си маркучлето подвеждащо вакуума към блоуоффа, ако е с малък диаметър или взима вакуум от някакъв общ маркуч (най-добре директен към колектора), няма да работи добре :!: Просто ще забавя и това е достатъчно да плюе маркучите.


марукчлето е с голям диаметер но проблема може да идва от това ,че е общ с вакума към wastegate-а .....
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот tom » 14 Сеп 2007, 09:21

Joreto написа:
марукчлето е с голям диаметер но проблема може да идва от това ,че е общ с вакума към wastegate-а .....
Желателно е да е с отделен маркуч, даже направо е задължително. А гейта защо ти е вързан към вакуумна магистрала?
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Мнениеот landikar » 14 Сеп 2007, 10:32

Гейтът не се връзва към вакуума, а се взима налягане директно от компресора.Никакви вакууми,щото ще изпуска.
Happy boosting!!! :D
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот Joreto » 14 Сеп 2007, 15:11

Това е едно от нещата дето влача от сумати време и все или не остава време или забравям да го коригирам , но днес съм му набрал и са отивам до колата да го оправя ;)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 11 Окт 2007, 11:20

Ето лог от МС-а на 3-та ( 1500 - 7000 оборота, т.е ~ 32 - 148 км/ч) и малко от 4-та скорост, само трябва да се настроят отново Accel enrichments защото минах от ТПС към МАПДот тъй като при ТПС-а имаше шумове .

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 20 Окт 2007, 17:30

Айде и аз да се похваля с поредната изцепка на дръгела. Този път проблема дойде от спирачките, и по-точно спукана стоманена тръба към предно дясно колело. Добре , че предния капак на кочината се обви в дим (течноста капеше върху изпускателните тръби) иначе имаше опасност да разбера за проблема чак след като се натреса някъде :( . Разказа ми се играта докато сваля въпросната стоманена тръба (върви цяла от ABS-a до предното колело като минава под колата) на паркинга, без канал ...... Въпроса сега е каква да е новата тръба, пак стоманена или медна (от Асен разбрах, че може да се ползва и медна) .


П.П. Живко да не си помисли, че е станал безпорен лидер в класацията на каръците . :P :D :D
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 20 Окт 2007, 19:13

Joreto написа:...


П.П. Живко да не си помисли, че е станал безпорен лидер в класацията на каръците . :P :D :D


Карай я там при другия мъртвец, бат ти Сашо да я напраи как требе. Ма не сменяй само тоз, ми всички наред, да си споко. Щом тоз е изгнил, и другите ще им дойде реда.

За карък да не си казал дума, имате много да гоните :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 20 Окт 2007, 20:11

j1v написа:
Joreto написа:...


П.П. Живко да не си помисли, че е станал безпорен лидер в класацията на каръците . :P :D :D


Карай я там при другия мъртвец, бат ти Сашо да я напраи как требе. Ма не сменяй само тоз, ми всички наред, да си споко. Щом тоз е изгнил, и другите ще им дойде реда.

За карък да не си казал дума, имате много да гоните :)


Не е изгнил, проблема беше друг , другите са наред :)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 28 Окт 2007, 12:27

Ето така се сменя спирачна тръба която минава под колата на паркинг-а, за целта трябва да си много тъп :D и малко упорит :lol: :lol: .... но в крайна сметка удоволствието след свършване да работата е голямо 8)

Изображение

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 28 Окт 2007, 20:13

Спирачките вече са на 6, днес имаше тест и на сухо и на мокро , като се замисля колата за пръв път я карам на мокро време след конверсията и съм много доволен как върви.....само трябва да се внимава с потеглянето , че с малко повече обороти остава на едно място :twisted: :twisted: .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот maggkrabar » 28 Окт 2007, 21:12

бе то от тази мръсотия малко да капне и става яка пързалка. днес съм клел яко - мойта няма сила, ама сега върти на 1,2,3та и то без много газ - то пътят като кал, а шперът от толкова малко сцепление не може да сработи и задното просто полудява
maggkrabar
 

Мнениеот Joreto » 29 Окт 2007, 08:22

maggkrabar написа:бе то от тази мръсотия малко да капне и става яка пързалка. днес съм клел яко - мойта няма сила, ама сега върти на 1,2,3та и то без много газ - то пътят като кал, а шперът от толкова малко сцепление не може да сработи и задното просто полудява


така е, макар ,че в София на места асвалта е толкова хлъзгав ,че дори и като не вали е като пързалка :evil:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 11 Ное 2007, 15:30

Днес, най-после реших да замеря колата с нов аванс 29 градуса (първите 2 графики) и да видя каква е разликата спрямо предишния на който карах - 25 градуса (3 и 4 графика). Оказа се , че има бая голяма разлика (личи си от терминалната скорост), естествено част от нея се дължи и на по-студеното време в момента. Колата все още е на 0.5 бара налягане .

Изображение

Изображение
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 24 Ное 2007, 18:17

Ново развитие около моя кошник, този път нещо wastegate-а е решил да прави номера :? . Горната (алуминиевата) част се върти на всички посоки и май ще трябва да се разглобява..... иначе за момента си работи без проблеми :shock: . Ето едно малко видео на проблема ....

http://s74.photobucket.com/albums/i256/ ... o-0032.flv
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот street_force » 24 Ное 2007, 21:13

разглоби го горната част под диафтагмичката мисля че има 4 болчета виж да ги завиеш и ще се оправи
street_force
 

Мнениеот Joreto » 02 Дек 2007, 21:42

Днес разглобих wastegate-а, оказа се ,че алуминиевата част се държи за другата с една гайка която се беше разхлабила :roll: . Проблема с гайкате лесно се реши, но се оказа, че има и друг проблем, мембраната е скъсана :evil: ...... добре че пружината е мека (8 psi) та за момента мога да карам само не нея :wink:

Сега въпроса е дали мога да намеря от някъде такава мембрана ? Другия вариант е нов гейт :( .

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот disc » 03 Дек 2007, 01:39

За гейта не мога да ти кажа нищо, но по-добре похарчи някой лев за хубав маркуч за високото на турбото, за да не лееш горчиви сълзи да кажем 6 месеца по-късно!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
Аватар
disc
 
Мнения: 270
Регистриран на: 10 Яну 2006, 22:18

Мнениеот Bad_Dog » 03 Дек 2007, 09:15

Според мен медната тръба не е по-лоша от маркуч.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот j1v » 03 Дек 2007, 10:30

Bad_Dog написа:Според мен медната тръба не е по-лоша от маркуч.


Медната е за маслото.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Bad_Dog » 03 Дек 2007, 10:36

j1v написа:
Bad_Dog написа:Според мен медната тръба не е по-лоша от маркуч.


Медната е за маслото.


гледал съм грешната снимка :oops:
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron