Модератор: Форум модератори
j1v написа:Баткоооу ти и ти си в мойта лига
Lukan написа:А може и блокирал повдигач,нали са хидравлични ,сега кат говорихме със Сашо ни дойде таз мисъл
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!
ildimitrov написа:п.п май тряя ходим на врачка. Вчера при мен се откъсна една от стойките,и тоз моя глиган пролетя надолу. Едва не ме размля докато чегъртах купето от ръжди и всякакви такива...
ildimitrov написа:Жоре, не искам да ти давам напразни надежди, ама при мен преди време на старата алфа се случи нещо подобно. Оказа се, че единия клапан просто го нямаше половината. Та дано и при тебе да е така.
п.п май тряя ходим на врачка. Вчера при мен се откъсна една от стойките,и тоз моя глиган пролетя надолу. Едва не ме размля докато чегъртах купето от ръжди и всякакви такива...
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!
When a valve breaks like that Joreto i´d suspect valve float.
Altho the OEM valves are to be considered out of soft material,they shouldn´t break like that,and the only plausable reason doing so would be valve bounce in my book.
So..question is what do you rev?
Can the induced crack be from earlier happenings?
Has the valve springs been pressure checked at any point?
Joreto btw.
A tidbit of info that might be handy as you look into why this has happend.
The No3 cyl is the one that runs the hottest.
Cordoba16vt написа:до какви обороти разхождаш животното
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта