Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Joreto » 06 Май 2007, 21:09

Така.... вчера най-накрая премерих горивото в движение и всичко си е както трябва, показанията бяха 3.8 без вакум, 3.2 на празен ход с вакум и 4.3 при 0.5 бара, та всички съмнения за падане на налягането на горивото при буст отпадат ;)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 11 Май 2007, 20:38

Докато се прави външния вид на колата реших да сваля изпускателната система и да направя някои промени. Идеата е да се сложат 2 проходни гърнета на фи 76мм и да се поизправи. Ето на какво прилича в момента
:oops:
Изображение

И нещо което не е свързано с перформансе нооо, ето как изглежда бронията след преправяне, това е на сприц ;)..... да това е бронията с коята бях на откриването на сезона :lol: :lol:

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 08 Юли 2007, 08:59

Айде поредната драма при мен . Вчера на божура направих 5-6 старт за да видя горе долу каква е тернималната скорост при 0.5 бара и доколко тя съвпада с тази на г-тека (оказа се около 163 - 165 км/ч, ~2.5сек 60фт) на последния старт след финала колата заби и започа да работи на 3-цил :cry: , успях да се прибера на 3-цил до гаража. Днес сутринта останових ,че проблема е в 3 цил, свеща е мокра т.е. сместа не се пали, размених кабелите на 2-ри и 3-ти (ЕДИС-а пали 2 по 2, 1-4 и 2-3) но резилтата остана същия на 3-ти цил. свеща е мокра. В мотора нищо не трака, колата не пуши и не духа от вентилацията. Днес ще търса компресомер да видим какво ще покаже той но според мен порблема е ясен, най-вероятно буталото е здало багажа :evil: .


П.П. свалих свещите и закачени към кабелите при въртене има искра на всички, доколкото можах да огледам през дупката на свеща няма проблем с буталото но то може да е заминало някъде по настрни и да не се вижда ......

П.П.П някой да има компресомер който да мога да ползвам днес или утре вечер ?
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 08 Юли 2007, 09:52

Баткоооу ти и ти си в мойта лига :( :(
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 08 Юли 2007, 10:31

j1v написа:Баткоооу ти и ти си в мойта лига :( :(


бе тъпа работа, колата вървеше прилично вече 4000 - 5000 км всекидневно каране и то с яко газене ма на ...... следобяд ще мерна компресията и ще пиша какви са показанията, но е 99% сигурно ,че ще трябва да се сваля главата ..... :evil:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот явор » 08 Юли 2007, 11:16

жоре,де ти я праиха предната броня :?:
Аватар
явор
 
Мнения: 145
Регистриран на: 21 Май 2006, 23:22

Мнениеот Joreto » 08 Юли 2007, 12:56

явор написа:жоре,де ти я праиха предната броня :?:


в Благоевград :D
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 08 Юли 2007, 14:37

Ето и показанията на компресомера, на 3-ти цил. няма никаква компресия :( на другите е ~ 9.2 - 9.5 . Сега се надявам проблема поне да е в главата, т.е. някой изгорял клапан и гранитура на главата :?
Прикачени файлове
compression.JPG
резултат от измерването на компресията
compression.JPG (40.96 KiB) Прегледано 25872 пъти
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Lukan » 08 Юли 2007, 16:25

А може и блокирал повдигач,нали са хидравлични :roll: ,сега кат говорихме със Сашо ни дойде таз мисъл :wink:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Joreto » 08 Юли 2007, 20:52

Lukan написа:А може и блокирал повдигач,нали са хидравлични :roll: ,сега кат говорихме със Сашо ни дойде таз мисъл :wink:


Не, механични са. Сега като се замисля , 99% е клапан ама със сигурност ще разберем кат разхвърляме тиквата :)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот ildimitrov » 08 Юли 2007, 20:56

Жоре, не искам да ти давам напразни надежди, ама при мен преди време на старата алфа се случи нещо подобно. Оказа се, че единия клапан просто го нямаше половината. Та дано и при тебе да е така.


п.п май тряя ходим на врачка. Вчера при мен се откъсна една от стойките,и тоз моя глиган пролетя надолу. Едва не ме размля докато чегъртах купето от ръжди и всякакви такива...
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!

Изображение
Аватар
ildimitrov
 
Мнения: 191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 22:02
Местоположение: Враца

Мнениеот j1v » 08 Юли 2007, 21:05

ildimitrov написа:п.п май тряя ходим на врачка. Вчера при мен се откъсна една от стойките,и тоз моя глиган пролетя надолу. Едва не ме размля докато чегъртах купето от ръжди и всякакви такива...


Днеска докато си лежах под кочината си мислех точно за това ... деба параноите
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 08 Юли 2007, 21:56

ildimitrov написа:Жоре, не искам да ти давам напразни надежди, ама при мен преди време на старата алфа се случи нещо подобно. Оказа се, че единия клапан просто го нямаше половината. Та дано и при тебе да е така.


п.п май тряя ходим на врачка. Вчера при мен се откъсна една от стойките,и тоз моя глиган пролетя надолу. Едва не ме размля докато чегъртах купето от ръжди и всякакви такива...


Настъпила е някаква яка каръщина на всякъде ма аз на врачки не вярвам :wink: . Добре че на теб нищо ти няма, колите се правят :)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 16 Юли 2007, 20:34

Ето и причината на 3-ти цил. да няма компресия :arrow:
скъсан изпускателен клапан, скъсал се е точно отгоре на улейчето. Предстои сваляне на главата и оглед на щетите :evil:

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот ildimitrov » 17 Юли 2007, 11:20

Де**а, понякога с тая мойта уста... Май трябва да си мълча от тук нататък... :evil: ](*,)
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!

Изображение
Аватар
ildimitrov
 
Мнения: 191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 22:02
Местоположение: Враца

Мнениеот Joreto » 17 Юли 2007, 17:26

Интересно ми е каква е причината да се скъса клапана точно на това място, ето какво ми писа един от гурутата на 190Е 16в моторите :arrow:

When a valve breaks like that Joreto i´d suspect valve float.
Altho the OEM valves are to be considered out of soft material,they shouldn´t break like that,and the only plausable reason doing so would be valve bounce in my book.
So..question is what do you rev?
Can the induced crack be from earlier happenings?
Has the valve springs been pressure checked at any point?

Joreto btw.
A tidbit of info that might be handy as you look into why this has happend.
The No3 cyl is the one that runs the hottest.
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Cordoba16vt » 17 Юли 2007, 18:01

до какви обороти разхождаш животното :)
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 17 Юли 2007, 18:14

Cordoba16vt написа:до какви обороти разхождаш животното :)


максимума за момента е 7500
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Cordoba16vt » 17 Юли 2007, 18:36

с хидравлични повдигачи???

:?:
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 17 Юли 2007, 21:09

Cordoba16vt написа:с хидравлични повдигачи???

:?:


не, механични са :D
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 20 Юли 2007, 13:50

Айде, днес има добри новини, главата е свалена и щети освен счупения клапан няма (довечера ще има снимки) :shock: . Явно съм извадил луд късмет :) . Сега въпроса е дали да се смени само този клапан или да сменя всички :?:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот paco » 20 Юли 2007, 19:31

Аз си мисля, че няма причина да се притесняваш за останалите клапани. Смени скъсания като го припаснеш към леглото естествени и давай газ. Просто клапана си е имал дефект и се е предал.
РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 20 Юли 2007, 19:49

Аз мисля точно това да направя пък ще видим какво ще се получи :roll: .

Ето снимките, на тях се вижда как на едно място клапана леко е ударил буталото (но е много леко).

Изображение

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 24 Авг 2007, 09:29

Голями благодарности на бат Явор (Postman) за новото компресорно колело и охлюв :lol:
Прикачени файлове
comp1.jpg
comp1.jpg (297.28 KiB) Прегледано 24608 пъти
comp-2.jpg
comp-2.jpg (231.89 KiB) Прегледано 24607 пъти
comp-3.jpg
comp-3.jpg (221.75 KiB) Прегледано 24607 пъти
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 25 Авг 2007, 18:45

Колата вече е в движение :supz: , естествено до последно не се даде без бой :axe: , сега предстои интервенция по турбината :twisted:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

cron