Двигател: RB25DET- 2.5 6 цилиндъра 24 клапана+ Духалка...големо куче е. 250 коня сток на 0.5 налягане от Т28 турбина.
Окачване:Независимо отпред и отзад ..с много скапани раменца.
Спирачките са 4бутални на 312мм отпреде и 2 бутални на 295мм отзаде.
Купе е колата и заводски тежи 1400кг.
Колата е купувах от Англия преди около година и нещо вече като колата е внос там от Япония.(Тва за оризаджиите е голема ралта ) :weed: .Правени са доста неща по нея ....но така и неможах да разбера кой каде как защо ги е правил тъй като мн държа да го знам това нещо ....Ноооо Шанс дето се вика
Такаааа...когато я взех беше със следните модове:
1.Сменена Турбина Apexi AX53
2.Регулируем Бензинов Регулатор -неизвестен като марка
3.Бубини SplitFire
4.HKS Mushroom Filter Kit
5.ARC Blow off клапан
6.Exeedy Clutch Kit (по това как се държи е метало керамика)
7.650hp Bosch бенз.помпа
8.2 way LSD Diff
9.Cusco Caster Arms
10.Cusco Strut Brace
11.Greddy E01 Boost Controller
12.HKS Intercooler Kit
13.Неръждавейка Генерация 3" до катализатора и 4"до отзаде + крайно гърне.
14.Стъклопластов преден капак + заборник за да излиза топлия въздух
15.ГТР заден спойлер
16.Блокирано завиване на задните колела
и разни други глезотии....предна броня,момо волан,прагове ,леки тайвански джанти 18"
Още като я взех доста от нещата по колата бяха зле....бронаята беше поломена....кулера беше започнал да се разпада буквално....окачването беше лешшш ама яко......та мислех да започна с него и взех едни Олинс амортесиори на търг от англия.......малко ги попрецаках задните и сложих само отпреде....беше горе долу по добре .....но тампоните беха се разкапали и здраво блъскаше.....отгоре на всичко бяха за ГТР ....и бях абсурдно нисак....така и с тях започнах сезона.......И по време на него кадето както можех да скалъпя лев да правя тук таме нещо праве поради простата причина че за него всичко е скъпо и не е лесно да се поддържа ....още повече след джалатенето което виждаше колата
Това което съм правил аз по колата за целия сезон е :
1.Zeal Coilovers (Каспъре мерси брато)
2.Хоум мейд Хидравлична ръчна с помпа за съединител от Даево
3.Нов Интеркулер (By Promod)
4.Нови пътища+снадки (By Promod)
5.NGK BKR9EIX свещички
6.Уред за налягане масло (By Promod)
7.Уред за темп. на маслото (By Promod)
8.Уредн за темп. на водата (By Promod)
9.Шукарски силиконови маркучи на водата (By Promod)
10.Прахово боядисване на елементи в коша - жълти и черно (позиорщината тряя да е на ниво задължително)
11.Волан с изместен център (By Promod)
12.4 точкови колани (By Promod)
13 GlowShift WideBand сонда + уред
14.Всичко по купето кори мори мокети са махнати
15.Махнат компресор + радиатор на климатика + всичките му там тръбички
16.Нови лагери на главините(задните)
17.Нови накрайници на рейката (От мазда 626 стават ) :weed:
18.Механичен уред за Налягането на турбината
19.Всички вакумни маркучлета сменени (By Promod)
20.Нова предна броня
21.След едно участие на Хасково и първото каране на колата със слокове скъсах задния мост и така и така беше свален на земята задните 4 тампона на моста + 2 на дифф-а бяха направени от метал (Благодарение на Мирафиори Евала момчета)
22.Модификация на рейката за повече ъгъл (Благодарение на Мирафиори)
23.Модифицирани горни носачи за повече Камбър (Благодарение на Дунев Мотор Спорт )
24.Нови полюриетаниеви тампони на амортесиорите (Благодарение на Радката)
25.Закопчалки на предния капак (By Promod)
малко снимки
Сега малко проблеми да отметна
1Всички тампони на носачи рамена са салата иска да се правят .Най вероятно ще заложа на Плоамид или както му викат Бело
2.Имам някаде луфт по полуоски или дифф-а....тъй като тия неща взеха да се чуват доста по добре като направихме тампоните на моста
3.Иска електроника (Имала е преди но са си я свалили) за да може да се изкара някое друго конче още
4.Трябват регулируеми рамена отзаде за да се оправи тоталната обърквация след късането на моста
5.Кутията или съединителя издават лоши звуци ....нямам каде да я сваля а това трябва да се прегледа задължително....
6.Тампоните отпреде също тряя се сменят
и като край какво съм постигнал аз и предишния човек който е правил колата не който я карал щото той не е напраил нищо
1300КГ точно + 365к.с. и 430 нютона