Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот MX5 » 29 Май 2009, 20:32

LordDigital написа:Задните пружини са 600 а предните 450 във хамерикански единици.


Т.е. на който са му чужди имперските, това са 10.7 кг/мм и 8 кг/мм

LordDigital написа:Предната стабилизираща щанга имаме налична от HF ,но така и не я монтирахме поради липса на едната скоба


Някой бързо в командировка до някоя морга за Хонди ... :)


Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 29 Май 2009, 20:34

smb написа:тоя дето е снимал май не обича субитата, няма ме нито мен нито другото суби на снимките :?

Не знам дали са субитата или си скрил някоя кутийка от бира в колата му ... :P :lol:
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот LordDigital » 17 Юни 2009, 07:07

Днеска последно говорих със инжЕнеру от OS Giken и се разбра ,че за съжаление техния дифф нема как да се натика във корпуса на наща трансмисия ,явно 30 пластини го правят мноого дебело прасе.

Реалните алтернативи са някакви традициони амбриажни като KAAZ/Cusco или Хвликал. Традиции нещем така ,че остава или Quaife или новият им конкурент MFactory. До момента това което чета по форуми показва ,че Quaife е наистина със доста надута цена и общо взето продават яко от репутация ... MFactory Helical LSD са от около година ,така че мисля тех да вземем заедно със наи-агресивния възможен Final Drive - 4.928 :twisted: :twisted:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот MX5 » 18 Юни 2009, 08:56

LordDigital написа:Традиции нещем така ,че остава или Quaife или новият им конкурент MFactory. До момента това което чета по форуми показва ,че Quaife е наистина със доста надута цена и общо взето продават яко от репутация ... MFactory Helical LSD са от около година ,така че мисля тех да вземем заедно със наи-агресивния възможен Final Drive - 4.928 :twisted: :twisted:

Супер щом си намерил алтернатива на Quaife. Хайде действайте, че тя зимата почти дойде ;)
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот 1net » 02 Юли 2009, 13:58

Лордее, помниш ли на Q какво си говорихме за седенето на сивиците в завой, свалянето на колата, положението на носачите и накролните на гумите.
С риск някой да каже че ти акам в темата, ето малко храна за размисъл.

предни наклони 2.8 градуса
задни наклони 1.7 градуса
гуми: R888
баланс на колата: приличен със културно нерозавиване на изходите на завоите.
гумите стъпват добре и макар леко да претоварват външния ръб са в границите на приемливото.

забележи двете вътрешни гуми както и наклона на купето.
Изображение

Ето много подобен момент (около 15м по-рано) Тук се виждат двете предни гуми и ако питаш мен снимката показва прекалено големи странични наклони съчетани с малки надлъжни. И двете твърдения не са верни, значи опира до нещо друго като прекалено свалена кола и/или прекалено мека предница.
Изображение

Следващата снимка просто я ненавиждам. Това е излизане с дозирана газ и недозавиване при лек наклон нагоре. Какво за бога ми прави гъза в небесата?!?!? май пак смърди на мека предница.
Изображение

Същото място, но от другата страна и с 2-ма души. Ако се загледаш, камбъра на пътя ще свърши след около 1м и за момента колата държи. Предната гума изглежда с доста приличен наклон спрямо асфалта, но ако отчетеш камбъра на завоя, нещата не са оптимални. Задната не е проблем щото сме на газ, но изглежда прекалено изправена и тя.
Изображение

Това което не мога да ти покажа на снимките е леко блокиране на задна вътрешна при вход в завоя. Гумата видимо не се отлепя, но явно се разтоварва достатъчно без излишно да претоварва предницата с повдигането си.

Спиране със завиване при лек наклон надолу... Алекс кара и снима птичките. Предницата изглежда добре и макар вътрешната гума да показва малко камбър, то е защото воланът все още е почти прав. Задницата отново е вирната и съдейки по мястото на пистата, най-вероятно е на границата да тръгне.
Изображение


Та това е от мен засега, след като приключа със слагането на новия мотор съм запланувал един-два теста с цел решаване на проблемите описани в горните снимки. И ако ги реша, това ще е първото място където ще споделя опита.
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот LordDigital » 03 Юли 2009, 08:41

Аиде чакаме споделяне на опит.

Ние вече имаме М-factory Helical и зверското крайно предаване ,следващата седмица ша правим B трансмисията:) вътре забелязах некаква шайба ,ма не мога да разбера дали е пружинна или колабираща демек требе ли да я поръчвам като сглабяме? Нещо друго освен двата семеринга на полуоските има ли което да се сменя принципно като е отворена кутията?
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот 1net » 03 Юли 2009, 12:45

LordDigital написа:Нещо друго освен двата семеринга на полуоските има ли което да се сменя принципно като е отворена кутията?

няма, освен естествено ако нещо не е преебано.

Огледай обаче добре менюала. Има 2 пружинни шайби дето си пише точно в каква посока се слагат. Не се сменят, но едната беше по средата на единия вал и е важно да е сложена правилно.
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот MX5 » 09 Дек 2009, 09:35

Най-накрая оригинални Honda части на супер евтини цени. След толкова години Honda се усетиха да спретнат програма подобна на Mazda. Лорде, регистрирай се и се кефи :)

http://estore.honda.com/hpd-parts-store ... -login.asp



Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот LordDigital » 18 Яну 2010, 10:33

Тва го оживихме тия дни. Форумите са оказаха прави ,че е много трудно HF купе да се присъди B16A1 понеже UnderDash жиците са различни от на Si. жици не ми са сменяха ,просто взех D и B серията engine harness и направих една комбинация след много рязане и поене.

Запали и сега са почва чистене на Бъгове ,големите във сервиза а малките остават за неколко дена преди да почне сезона във гаража :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот LordDigital » 27 Май 2010, 07:43

Комбинацията от B16-ka ,5-чка крайно предаване поуживи колата доста.

От началото на сезона 3 състезания ,със резултат 2 халби за първо место и едно второ. Тва е при панижение ,че V-TAKA никога не про-Работи ,скоростите влизат само некои ,и само некога ... и разни други глупости.

Иначе забодох Кобрата и Момо-то и вече карането на таз кола започв да преминава полека лека от Сикрифиси във удоволствие :wink:


Изображение


Сменихме акумулатора със някакъв от мотоциклети ,сложен на правилното место разбирасе (нисък полярен ,ъглово равонвесие ,т.н.)

Изображение


На таз снимка съм до чернио картинг на един колега от форума (нема да му споменавам ника ,щото 2 години ни баламосва ,че щел ,бил да си БИЛ бил Пуснел БИЛ проекта БИЛ :axe: )

Изображение


въпросния ден той са появи със гуми тип "шИРОКИ" (за информация на тез дето не са неясно от А6 по-мек слик просто неСъществува) :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Изображение
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот LordDigital » 19 Юни 2010, 17:08

Два форумни картинга (моят и на колегата МХ5) - във синхронизиран Split Screen ot posledniq AutoX:

TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот Nikoror » 01 Юли 2010, 01:06

май от мх5-а се чува вой на руутс компресор :)

а вратите що не сте ги минали с флекса още?
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот LordDigital » 06 Авг 2010, 05:24

Беше установено ,че мотор-шпорта изисква жертви ,след като десетина минути преди да требе да стартирам установих ,че нема бензино-подване ... се наложи да си жертвам дъФката :wink:

Изображение
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот LordDigital » 06 Авг 2010, 05:33

Понаучих са да разглабям вече и трансмисии ,тая предавка дето е почти 5.0 много силно ме съмнаваше че ша удържи ма няма никакви видими грижи (въпреки ползването на 225 кометишън сликове).

Изображение



Ето и една снимка на Гъзарското ЕКУ (тая допълнителна платка е Нок Контрол модул) ,дефакто са оказва че мотору е най-вероятно от най-разточените B16-ки т.с. БИЛ Е сто и седемесет магарета 90-та година :D

Изображение
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот LordDigital » 06 Авг 2010, 05:45

Забрах да напиша защо разглабям транмисия.

Откакто зглобихме колата ,във определени моменти ОТКАЗвА да включва всекакви скорости - хърка все едно не е натиснат амбриаж или се попада някак си межу скоростите. Проблема го прави само когато работи двигателя ,независимо дали се джили колата или не. Като направи номера ,паля на първа и отпускам рязко амбриажа и после се оправя. Много редко прави въртела ,ма 2-3 пъти са наложи да тръгвам на трета от старта заради таз простотия. Другия ефект е ,че трета скорост НЕ вЛАА като се вкарва на обороти от втора.

По така дадените симтоми си мислех следните неща :

Обръщане на пружините - Понеже мотора е бил на друга кола + амбриажа е на жило ,е теоритично възможно хода педала да е достатъчно по-голям за да обръща. Пробвал съм всевъзможни комбинации от реглажи ,включително да натискам вилката със хидравличен крик във моменти когато не ше да включва и ефекта е точно нулев т.с. отпадна.

Счупени пружини ,кривини по комбинацията притискател ,амбриаж - Заради тва свалих трансмисията ,обаче всичко изжглежда добре освен износения амбриаж до нитовете ,мерихме умувахме няма абсолютно нищо което да може да води до тоз проблем.

Криви вилки във транмисията - И тука греда ,отворих я и всичко си изглежда перфектно.


Та за сега курец ,причината не се открива. Мисля да смена амбриажа и притискателя и да се помоля на господа на виТаците ,като сложа трансмисията проблема да е из4езнал - освен ако некои нема некакви други идеи...
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот Manta2005 » 07 Авг 2010, 10:26

LordDigital написа:Ето и една снимка на Гъзарското ЕКУ (тая допълнителна платка е Нок Контрол модул) ,дефакто са оказва че мотору е най-вероятно от най-разточените B16-ки т.с. БИЛ Е сто и седемесет магарета 90-та година :D

Изображение


виждам малко незапоени елементи по платката, така ли ще я караш или симислил по въпроса да станеш мапер най-ужасен :)
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот LordDigital » 07 Авг 2010, 16:59

Manta2005 написа:виждам малко незапоени елементи по платката, така ли ще я караш или симислил по въпроса да станеш мапер най-ужасен :)


Отдавна е припоено всичко липсващо ,дефакто срещу готов кит от 40 кинта ЕКУ-то стана СтандАлоун (във това е включена цената на програматора също) :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Re: Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Мнениеот LordDigital » 27 Сеп 2010, 09:18

След точно ТРИ пъти сваляне ,отваряне ,затваряне и качване на трансмисия се надявам тоз път да сме намерили проблема:

Изображение

Точка едно от диаграмата при нас са оказа ТРОЙНО по-голема. Егати Ондите ,човек да им се довери един път че праат здрави части а то лопало като за световно.

Сега да видим кога ша ми дойде музата да я качим и да видим дали ша стане. Иначе шампионата за хондовия клас май съм го взел и със преебаната трансмисия :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Предишна

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron