BMW E34 M5 (S38B36) Turbo -> E30 M3 DTM Replica S38B36 Turbo

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот j1v » 19 Яну 2008, 02:21

tom написа:
VGZ написа:.. оттам идва другия проблем че дори и да се намери такъв вал гаранция пружини и коболици ще станат на салата над 6000 оборота :lol:
Съгласен съм за портовете и клапаните, ама че кобилиците стават на салата след 6000 е малко пресилено ;) Че се е случвало, да, така е! Ама хич не е задължително, дори и на 7000 със стандартните кобилици :!:


Добри имаше предвид, че със сериозен вал (при турбо кола, равносилно на много лифт) ще стават на салата

За стандартен вал е ясно, че горе доле държат докъм 6500, че и на 7000 доста покара Ванката. Само една кобилица строши т'ва лято :)

Преди т'ва колко са трошили да си кажат двамката с Гошо, ма знам, че по звука си познават коя са е строшила :lol: :lol: :lol: :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот VGZ » 19 Яну 2008, 02:23

ãîâîðèì çà ëèôò â ðàìêèòå íà 13 ìì ñ àãðåñèâíè ðàìïè íà îòâàðÿíå ïî 15 ãðàäóñà îò 0 äî 1.25 ìì ! òîâà íÿìà íèùî îáùî ñúñ ñòîê âàëà 8-10ìì ëèôò :wink:
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот tom » 19 Яну 2008, 10:29

VGZ написа:... най големия проблем на тоя мотор е че иска за яко надуване доста агресивен поръчков вал НО не атмосферен а смятан за турбо .. оттам идва другия проблем че дори и да се намери такъв вал гаранция пружини и коболици ще станат на салата над 6000 оборота :lol:
За яко надуване тоз мотор иска и са му напълно достатъчни валове до 284-290, като има апликации и с 300 градуса но са единични случаи. Та най-добрите валове които се използват и продават от известни фирми са в рамките на 280-290 и лифта им не прескача 11,2 мм :!: И като писах по-горе че в много случаи не се чупят кобилици имах предвид за вал 290 с 11,0 лифт и вал 284 с 11,2 лифт :!: Не съм говорил за лифт 13+ Това съм пробвал и това знам, не си пиша ей така за да спорим.... Не съм сменял кобилици, само съм слагал по-здрави пружини.
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Мнениеот tom » 19 Яну 2008, 10:38

j1v написа:
Добри имаше предвид, че със сериозен вал (при турбо кола, равносилно на много лифт) ще стават на салата
Да, Живко, и аз имах нестандартни валове впредвид :!: Две коли сме правили с такива и засега не са на салата. Едната се върти до 6500 а другата до 6900. Имат само по-здрави пружини. А, сега се сетих... на тази дето се върти до 6500, собственника и я изтърва до 8000+ (нямаше оборотомер и прекъсвач,аз видях на мегатюна) и издържа :!: Не се счупиха кобилиците, а буталата :mhihi:
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Мнениеот fixxer » 20 Яну 2008, 23:19

:shock: Днес продадох клио-то :cry: :cry: :cry: . Засега проекта се развива така.
Намерил съм 2-ен стоп с перфектно купе, който смятам да купя утре. Тази седмица ще отворя 3.5-цата за да видя на какво дередже е (диаметър на буталата) и да видя дали цилиндрите са износени и колко. След това до края на седмицата си поръчвам кованите бутала JE на 7.9:1, както и пирамидалните о-рингове. Пратил съм запитване и за разпределителния вал за който ви бях споменал и ми отговориха:

Hi Alexander,
The Camshaft is 284 with 10.5Lift!
Perfect for Turbo.

Regards
Thomas

Засега ще отложа поръчката на вала с около месец за да може да трансферирам всичко в Е30-ката и да направя турбо конверсията. През това време ще се ориентирам в търсенето на информация относно пружините и кобилиците. Имам приятел който кацна в Италия днес да купува части. След връщането му ако не ми е намерил М-кова глава ще се заема с работата по тази (порт, друг всмукател, смяна на ъглите на клапаните и горепосочения вал). Засега е това.
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот ICI » 20 Яну 2008, 23:43

Тоя сайт в който е вала много измислен някакси :?
От някоя известна марка ли ги копират, как дават гаранция че този вал ще изкара обещаните коне?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот fixxer » 20 Яну 2008, 23:45

на мен не ми е проблем и д-р шрик да взема. Единственото което ме блазни е че тоя бил изчисляван за турбо, ама тия много посно отговориха нещо
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот ICI » 20 Яну 2008, 23:58

В дъното на началната им страница...
Ей това никак не ми вдъхва доверие

Are you sick of overpriced performance parts from big name manufacturers? Our goal is to develop high performance racing products for an affordable price!


BMW M30 Turbo Camshaft $550.00
Custom BMW M30 Turbo Camshaft.
Manufactured according to our specification.. а не става ясно кои са те изобщо :?
Ако ставаше дума за по-нормален проект - може, ама твоя с тези ултра коне, едва ли ще ти помогнат с техния продукт :roll:
http://www.pureperformancemotorsport.com/
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот fixxer » 21 Яну 2008, 00:06

еми ще се прова и ще се види. Шриковия вал не е много по-скъп, така че това не ме притеснява. Сега тепърва събирам инфо. Ако може и колегите с бмв-тата да кажат какви валове са карали досега също би било от голяма помощ
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Postman » 21 Яну 2008, 00:16

Погледни този линк, макар че има съвпадение на имената на фирмите, не съм сигурен че са едни и същи:
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=312
3700 Крони са 740 лв. Това е с 25% ДДС (толкова е в Швеция), ако го купиш от името на фирма ще легне по-евтино.
Postman
 
Мнения: 523
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:51

Мнениеот fixxer » 21 Яну 2008, 00:22

ами по-малко е реално. Може би наистина това е по-добрия вариант защото отваря повече. Аз иначе пирамидалните рингове ще ги взимам оттам. 3500 sek + shipping 400 sek. Euro is about 424.
:roll:
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот VGZ » 21 Яну 2008, 10:01

fixxer написа:Hi Alexander,
The Camshaft is 284 with 10.5Lift!
Perfect for Turbo.

Regards
Thomas

íà Òîìàñ ñïîêîéíî ìó êàæè äà ñè ãî ïúõíå âãç òîÿ òîÿ âàë :lol:
êàòî ïèòàø çà âàë îñîáåííî çà åäíîâàëêà ñúñ ôèêñèðàíè ìàêñ ëèôò öåíòðîâå ïèðàé çà advertised duration, duration at 0.05 lobe center angles(LCA) lobe separation angle (LSA) running clearence :!: ìîåòî ìíåíèå å çà òóðáî íå âçèìàé âàë ïîä 12 ëèôò :wink:
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот fixxer » 21 Яну 2008, 20:00

те го те кокаляко :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Каква линия само а? Каква стойка :lol: :lol:

Утре сигурно ще взема Е30-ката, в която ще се насади мотора и ще пусна снимки.
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот rabotnika » 21 Яну 2008, 22:32

колега ако не е тайна за колко го взе тук по нашенско има едно такова същото 3.5 за 1800 лева го дават
Аватар
rabotnika
 
Мнения: 312
Регистриран на: 17 Мар 2006, 00:36
Местоположение: Разград

Мнениеот fixxer » 21 Яну 2008, 23:19

Колата беше на обява 2900 във Велинград. Спазарихме я на 2500 и я взех като му платих 2350. След като се прибрах се чух със собственика по талон и се оказа че колата е с прокуроско. Пратиха ми го на факс и ходих в КАТ и ми казаха че няма да мине канала. Има перфектен кожен салон. Общо взето ще ми се върже около 1000 лв мотора след като я разпродам. Това е по много груби сметки. А за горната цена мисля че си струва :!: Просто зависи за какво ти трябва колицата
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот fixxer » 22 Яну 2008, 15:02

Проекта леко се замръзява откъм мотор до намирането на М-кова глава. През това време работата по купето си продължава
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот ludiagsm » 22 Яну 2008, 17:35

fixxer написа:Проекта леко се замръзява откъм мотор до намирането на М-кова глава. През това време работата по купето си продължава



направиш ли купето и ако още не си намерил м-ковата глава слагай му така турбинката и си карай
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот fixxer » 22 Яну 2008, 19:07

утре идва колектора от ванката :lol:

Засега съм намерил една М-кова глава - само главата с клапани, пружини и повдигачи за 1800 лв
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот j1v » 22 Яну 2008, 19:16

fixxer написа:утре идва колектора от ванката :lol:

Засега съм намерил една М-кова глава - само главата с клапани, пружини и повдигачи за 1800 лв


хич не и са чуди :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот fixxer » 23 Яну 2008, 21:31

Нямам думи да опиша, тялото й - просто виж я!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Имам абсолютно всичко без клапани, които вече съм поръчал :lol:
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот kormev » 23 Яну 2008, 22:07

Почва да става интересно :weedman: Тая глава ще я портваш ли ? :?
Изображение
Аватар
kormev
 
Мнения: 160
Регистриран на: 10 Сеп 2007, 23:06
Местоположение: София-Благоевград

Мнениеот ludiagsm » 23 Яну 2008, 22:17

а 4естито дано си пасне вси4ко , за ангренажа какво ще ти трябва обтега4и капаци ала бала колела ?
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот fixxer » 23 Яну 2008, 23:25

имам абсолютно всичко необходимо за да я захлупя :lol: засега няма да портвам главата. Нека видим какво ще стане със стоковицата. Мисля че на тази е яко улеснен притока на въздух. Валовете също няма да ги пипам засега. Сега ме чака разпилване на цилиндрите до 94 мм за да ми пратят пирамидалните рингове за тях.
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот j1v » 24 Яну 2008, 01:48

fixxer написа:имам абсолютно всичко необходимо за да я захлупя :lol: засега няма да портвам главата. Нека видим какво ще стане със стоковицата. Мисля че на тази е яко улеснен притока на въздух. Валовете също няма да ги пипам засега. Сега ме чака разпилване на цилиндрите до 94 мм за да ми пратят пирамидалните рингове за тях.


Думичката "засега" просто я изтрий, и да си остане само "НЯМА ДА ПОРТВАМ ГЛАВАТА" ;-)

Ако тая глава я пипнеш, ча ти прата G класите :evil:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот fixxer » 24 Яну 2008, 01:54

леле вече почерне от G-класи :lol: И моите предположения бяха че от главата е изтискано всичко като за NA мотор. Просто засега несъм се интересувал за портване на тва нещо и немога да отговарям конкретно :oops:

Имам едно такова питане. Днес като говорих с PPF и казах че имам вече такава глава и дали пирамидалните рингове ще "работят" ако оставя диаметъра на цилиндрите 92 мм ми отговориха че трябва да направя цилиндрите 94 мм. Понеже започнах да се притеснявам дали тия ризки няма да изтънеят много им върнах мейл дали този блок може да се разпили до такъв размер - отговориха ми че може. Какво е вашето мнение по този въпрос ?
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron