fixxer написа:тва на какъв буустец е ?
1.6 - 1.8
Писъл съм в темата на Ванката, мисля, че поне тази тема трябва да попрочетеш преди да скачаш на 800 коня
Модератор: Форум модератори
fixxer написа:тва на какъв буустец е ?
j1v написа:Много мислите и двамата според мен
А като направите кола, която с оригиналния си разпределителен вал атмосферна изкарва грандиозните 62к.с./литър да изкара 230-260 к.с./литър .... с портване и смяна на смукатели, ми се обадете
ludiagsm написа:j1v написа:Много мислите и двамата според мен
А като направите кола, която с оригиналния си разпределителен вал атмосферна изкарва грандиозните 62к.с./литър да изкара 230-260 к.с./литър .... с портване и смяна на смукатели, ми се обадете
аз тва го бях пропуснал какво то4но имаш предвид
Не си разбрал, моето е21 не е с кометик, не е духвало гарнитурата и не е имало каквито и да било проблемиfixxer написа: Навън гледам че има проблеми с Кометик многослойните гарнитури даже. Говорих и с Том - и неговата е блоу-нала.
ludiagsm написа:при ис-а тея коне 437 и 540нм на мотора дойдоха при 2,3 бара налягане и сток валове с по-малкия турбонекис GTK-450 а него го дават за 375-475 коня http://img217.imageshack.us/img217/1102/04072007373fn7.th.jpg[/img][img]http://img523.imageshack.us/img523/8406/04072007375eo5.th.jpg http://www.turbokits.com/gt-k_turbochargers.html
та на линкчето със турбинките има размери на входовете и изходите както и на ар-овете на 4угуните и горедолу може да се прецени каква турбина трябва за тия коне за които си говорим аз затва и питах на жорката с какви размери е турбината щото май си иска още по-голяма
fixxer написа:Турбо разпределителен вал (намерих тук http://www.pureperformancemotorsport.co ... 19db5a3659) - утре ще ги запитам за подробности градуси лифт
fixxer написа:на мен и сега ми е трудно да го карам все още лошото е че на 100 места четох че S28 главата не фитва да го е*а. Някакви напътствия каква да търся точно ?
From 1985 to 1987 the M88 was used in the European-market 5 Series M5 Sedan and from 1983 to 1989 in the 6 Series M635CSi Coupe. The engine was designated M88/3 and produced 286 bhp.
fixxer написа:след като изгних по форумите и гугъл стигнах до заключението, че няма 24 клапанова кратуна която да става на моя блок
Like the 12-valve M30 engine upon which it is based, the M88 has a displacement of 3,453cc via a bore of 93.4mm and a stroke of 84mm. Unique to the M88 is the four-valve crossflow cylinder head (with 37mm inlet valves and 32mm exhaust valves) designed for better breathing at high rpm and a pair of 264-degree camshafts
j1v написа:Луд, на т'ва дино виждам една кола, която оригинално е 79 коня/литър, която е станала ~220 к.с/л (нямам идея колко литра ти е мотора в момента, както и на това дино също му нямам много вяра), демек увеличение от около 3 пъти на 2.3 бара
за фиксера ебали след като си писахме с тебе по icq-то осъзнах за проблемите с разпределителните валове и кобилиците та ще си затрая докато не видим резултатиj1v написа: Сега ще ми отговориш ли според теб колко трябва да се надуе fixer за да постигне четирикратно увеличение на литровата си мощност
не на тва дино съм без шриковете даже накрая сместа леко беднееше след това сложих 6риковете и големия турбонетикс gtk-550 смених фабри4ните 215цц със по-богати 440-ки дюзи за основни и колата тръгна още но не съм мерил конете напролет живи здравиj1v написа:
P.S.: Сега се сетих, че ти и шрикове имаш, на тва дино с тях ли си ?
ludiagsm написа:жив прав си деба неможе да диша , а двуклапановата глава тряя се пробва да се поотпуши малко по познатия начин леглата и самите портове ама ебали дали става аз не съм виждал такава свалена
мисля също 4е много момент и не толкова много коне , това е признак и на малка турбина демек като тръгва да затапва дигаш бууста ама конете не се дигат та може да не е бил проблема само в главата .
Жорката с ква турбина е бил тогава знае ли некой?
j1v написа:fixxer написа:след като изгних по форумите и гугъл стигнах до заключението, че няма 24 клапанова кратуна която да става на моя блок
Е не знам кога успя да изгниеш, като на мен ми коства около 10 минути
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=4 :Like the 12-valve M30 engine upon which it is based, the M88 has a displacement of 3,453cc via a bore of 93.4mm and a stroke of 84mm. Unique to the M88 is the four-valve crossflow cylinder head (with 37mm inlet valves and 32mm exhaust valves) designed for better breathing at high rpm and a pair of 264-degree camshafts
Долнището на м88 е м30 ...
VOLUMAX написа:...ïðè ïîâå÷åòî îò òóíèíãèòå íà òàêèâà ìîòîðè ñå íàáëþäàâà åäèí îãîðîìåí âúðòÿù ìîìåíò â ñðåäíè îáîðîòè è íèùî âúâ âèñîêèòå,äîðè è äà ìó ñëîæèø òóðáî îò Ñêàíèà èëè Ìàí ïàê íå ñå âúðòè çàðàäè ãàçîðàçïðåäåëåíèå è ãåîìåòðèÿ íà îòâîðèòå â ãëàâàòà è êîëåêòîðèòå .
Äîðè è äà ñå ìîäèôèöèðà òàêà, ÷å ìîòîðà äà ñå âúðòè äîáðå
òî íå å ÿñíî êîëêî ìàëêî íà áðîé ùå ñà ìó òèÿ ðàçâúðòàíèÿ
....
Пачо написа:П.С.Освен витековите хонди май няма много други двг.
дет да си отрояват конете със сток глава.
j1v написа:Пачо написа:П.С.Освен витековите хонди май няма много други двг.
дет да си отрояват конете със сток глава.
Според мен доста се бъркаш, някъде около утрояването има адски много мотори, които го могат на сток глава. Виж стигнем ли 4x , вече наистина са малко ...
Съгласен съм за портовете и клапаните, ама че кобилиците стават на салата след 6000 е малко пресилено Че се е случвало, да, така е! Ама хич не е задължително, дори и на 7000 със стандартните кобилициVGZ написа:.. оттам идва другия проблем че дори и да се намери такъв вал гаранция пружини и коболици ще станат на салата над 6000 оборота
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта