BMW E34 M5 (S38B36) Turbo -> E30 M3 DTM Replica S38B36 Turbo

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Joreto » 30 Яну 2008, 10:52

fixxer написа:
Joreto написа:Мале, ти с тая глава се вкара в егати филма, само дано я направият както трябва :)


еми Жорка, просто нямах избор. След многобройни разследвания разбрах че с 8 клапановата глава няма какда стане изрод, а за този проект съм решил да дам наистина всичко от себе си :wink:


Дано всичко стане както си го мислил и да няма повече лоши изненади . В този ред на мисли ти провери ли със сигурност дали главата става на този блок преди да я дадеш за ремонт, т.е. наложили я върху блока или гарнитура за да видиш дали всичко пасва ?
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Cordoba16vt » 30 Яну 2008, 14:00

fixxer написа:
Cordoba16vt написа:
Joreto написа:Мале, ти с тая глава се вкара в егати филма, само дано я направият както трябва :)



споко

това е само увода на филма. пожелавам успех - проекта е много храбър !


бате стига ми вкарва тая депресия :lol: :lol:
навремето и за клиото ми говореха така че няма да запали даже :roll:


не бе аз с добро го казвам !!!

на мен за Кордобата колко хора ми казваха че няма да стане :):):

кефи ме проекта - храбър е просто, успех !!!
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Cordoba16vt » 30 Яну 2008, 14:03

fixxer написа:разбрах че с 8 клапановата глава


вече си с 6 цилиндъра, колега, и клапаните са 12 а на новата ти тиква 24 ;)

Клиото нали го продаде вече

:D
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот fixxer » 30 Яну 2008, 20:40

мда тва са стари навици от всичките ми 4 цилиндрови коли :twisted:
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот fixxer » 30 Яну 2008, 20:42

абе я да ви се похваля. днес си купих официално купето и в петък ще ходя да си го взема с пътната помощ :roll:
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот ludiagsm » 30 Яну 2008, 20:44

fixxer написа:абе я да ви се похваля. днес си купих официално купето и в петък ще ходя да си го взема с пътната помощ :roll:

честито колко пари го взе
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот fixxer » 30 Яну 2008, 20:46

Joreto написа:
fixxer написа:
Joreto написа:Мале, ти с тая глава се вкара в егати филма, само дано я направият както трябва :)


еми Жорка, просто нямах избор. След многобройни разследвания разбрах че с 8 клапановата глава няма какда стане изрод, а за този проект съм решил да дам наистина всичко от себе си :wink:


Дано всичко стане както си го мислил и да няма повече лоши изненади . В този ред на мисли ти провери ли със сигурност дали главата става на този блок преди да я дадеш за ремонт, т.е. наложили я върху блока или гарнитура за да видиш дали всичко пасва ?


ами вече съм говорил с 300 от "бмв хората", също така и сравнявах гарнитурите на двата маторя. В събота/неделя ще го тествам наживо, ако главата е готова :) бтв. намерил съм си и гетрака (280) от м повера. кутията и дифа без шпера(самия шпер бил еднакъв). Цената на комплекта е 800 левчета и мисля да го взема при първа възможност.
Това специално към Гената, да види че не е 5000 лв :P
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот fixxer » 30 Яну 2008, 20:49

ludiagsm написа:
fixxer написа:абе я да ви се похваля. днес си купих официално купето и в петък ще ходя да си го взема с пътната помощ :roll:

честито колко пари го взе


500 камъка от Надежда :lol: Купето е 84-та година но е учудващо здраво и неизгнило (поне на местата около ботушите, които ме интересуват не са пипани спрямо фабрични). Момчето каза че навремето когато я е взел е била доста гаражна и явно заради това.
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот KILLER GTI » 31 Яну 2008, 01:24

dano da nqma6 problem s glavata , ama da znae6 4e imam edna takava ot E46 M3
KILLER GTI
 
Мнения: 245
Регистриран на: 30 Яну 2006, 01:38

Мнениеот fixxer » 31 Яну 2008, 01:30

хубаво че имаш, ама така не ми говори нищо. драсни един номер на мотор
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот KILLER GTI » 31 Яну 2008, 07:14

fixxer написа:хубаво че имаш, ама така не ми говори нищо. драсни един номер на мотор

mii bloka go izhwyrlih otdavna i ne znam koda na motora , inae4e e 3.2 343ks butaloto e 86mm bielite 140mm
KILLER GTI
 
Мнения: 245
Регистриран на: 30 Яну 2006, 01:38

Мнениеот fixxer » 31 Яну 2008, 11:25

мотора е S54. и колега - защо ги хвърляте тези блокове :) някаква цена за главата ?
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот fixxer » 01 Фев 2008, 02:12

имам питане относно бензиновите помпи и по-конкретно вътрешния диаметър на армираните маркучи, които да използвам. Мисля че лудия е много наясно с това :wink: Също приемам и препоръки за марка/дебит на помпите. Колата ще е с два реда 12 дюзи по 550 кубика
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот KILLER GTI » 01 Фев 2008, 02:25

ми едната биела напраи КуКу през блока , разряза картера на две частии проби изпускателните колектори.
за цена ша говорим ако ти дотрябва
KILLER GTI
 
Мнения: 245
Регистриран на: 30 Яну 2006, 01:38

Мнениеот fixxer » 01 Фев 2008, 02:39

тва е била - "биела воин" и все пак ми е интересно защо ? кое точно не сработи като хората в този матор
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот KILLER GTI » 01 Фев 2008, 03:33

ми според мен причината е вдигането на прекъсвача щот таз М-ка ходеше в 9-ии , и скъсаната биела напраи мотора на салата :)
кол. вал +5 бутала и биели също са здрави има и 4 криви клапана
KILLER GTI
 
Мнения: 245
Регистриран на: 30 Яну 2006, 01:38

Мнениеот j1v » 01 Фев 2008, 09:04

fixxer написа:имам питане относно бензиновите помпи и по-конкретно вътрешния диаметър на армираните маркучи, които да използвам. Мисля че лудия е много наясно с това :wink: Също приемам и препоръки за марка/дебит на помпите. Колата ще е с два реда 12 дюзи по 550 кубика


В темата за алфонсо, някъде в последните страници съм пейстнал необходимите размери за горивните маркучи за различни мощности.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Lukan » 01 Фев 2008, 09:41

Така като гледам тез 12 дюзи по 550 cc ми се струва ,че е разумно да ги храниш минимум през f-10mm и са ти необходими или две Bosch 0 580 254 044 което прави 2х300 литра ,при 3 бара налягане или една Aeromotive Елиминатор която е 700-750 литра при 3 бара. И всъщност пак не съм убеден ,че ще е достатъчно ,защото при буст ,налягането ще става 4.5 бара (примерно :wink: ) а може и повече,а дебита на помпите съответно ще пада. В перфектния вариант ,аз бих сложил две Aeromotive А1000 (или SX) които са около 550 литра при 3 бара.
Съответно ще ти трябват и два регулатора на налягането,защото един не би могъл да флоуне дебита на двете помпи.
Компенсаторен съд ,с обем над 5 литра и подкачваща помпа поне 250-300 литра.
И добър алтернатор :wink: ,защото двета Боша ще дръпнат ,на пълен товар около 32 ампера ,а Аеромотивите около 40 ампера (когато са два)
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ludiagsm » 01 Фев 2008, 11:31

fixxer написа:имам питане относно бензиновите помпи и по-конкретно вътрешния диаметър на армираните маркучи, които да използвам. Мисля че лудия е много наясно с това :wink: Също приемам и препоръки за марка/дебит на помпите. Колата ще е с два реда 12 дюзи по 550 кубика


еми той доктора си го каза и на мен също преди време ;) :lol: ама да ти кажа на4и аз какво съм сътворил :

Реших да се презастраховам и пуснах 3броя тръби4ки с вътрешно фи 12мм двете са за високо нялагене а тази за обратното е обща след регулаторите имам тройник .

Та схемата ми е такава:
потопяема помпа в резервоара валбро от там в едно казан4е 2 литра с кръгло фи горе има 3 6туцера единия е за входа от помпата в резервоара през който се пълни казан4ето втория е изход ,демек като се напълни казан4ето догоре и през него обратно се връща бензина в резервоара и така си циркулира и винаги седи пълно (в съд4ето няма налягане) и още един отвор имам горе в него се връща обратното гориво от регулаторите. Долу съд4ето има два щуцера за двете помпи, аз ползвам такива джигитайски дет са аналог на бош( ванката volumax от форума ги продава тънкана и вършат супер работа и са много тихи ) и така отиват захранват двете рейки и от там съм с два джигитайски регулатора за бензин от тези 4ервените (работят супер само 4е когато помпата спре не задържат налагането ако искаш можеш да ползваш некви по-скъпи при лъ4о има) и от изхода на регулаторите в тройник и обратно в казан4ето . За ел захранването на помпите така и така акумулатора ще ти е отзад взимаш и за всяка помпа аз съм прокарал кабел като за аудиоусилвател и минават през релета за всяка помпа по едно реле а релетата ги управлявам от контактния ключ не ползвам релето за време дето като дадеш на контакт и след 1 секунда изключва ,защото това време не ми е достатъ4но да вдигне налягане системата (заради регулаторите)трябват поне 3-4 секунди работа за да напълнят системата и аз реших направо да им вържа релетата да взимат сигнал от контактния ключ е това ако искаш рагледай там в моя проект и питай ако има нещо
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 01 Фев 2008, 11:37

Луд :wink: не са ти проблем регулаторите бе батка,във всяка една бензинова помпа има вграден клапан,който да задържа налягането като я спреш.В случая с Бош ,клапанчето се намира в щуцера към който се завива "банджо" фитинга.Ако си го отвъртял и си изиграл връзването на маркуча ,на изхода , с друг вид щуцер това може да е причината.А ако си е с джигитайския щуцер,тогава просто или не работи това клапанче или изобщо го няма :wink:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот j1v » 01 Фев 2008, 11:39

Само да отбележа, че според повечето източници, тръбопроводите за обратния бензин е прието да са с по-голямо сечение от тези на правия, за да работи максимално коректно горивния регулатор.

Аз лично не виждам кой знае каква логика, според мен е достатъчно обратния да е поне равен на правия, но държа да го отбележа като инфо :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ludiagsm » 01 Фев 2008, 11:39

Lukan написа:Луд :wink: не са ти проблем регулаторите бе батка,във всяка една бензинова помпа има вграден клапан,който да задържа налягането като я спреш.В случая с Бош ,клапанчето се намира в щуцера към който се завива "банджо" фитинга.Ако си го отвъртял и си изиграл връзването на маркуча ,на изхода , с друг вид щуцер това може да е причината.А ако си е с джигитайския щуцер,тогава просто или не работи това клапанче или изобщо го няма :wink:


махнах ги дог хаха сега най-тънкото местенце по пътя на горивото ми е вътрешно фи 8мм ама за регулаторите си е така е сега на 316-ката след като сложих такъв и по4на да пали трудно, помпата си е запушила ама през обратното налагането из4езва и го нема никво и въртим докато вдигне
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот ludiagsm » 01 Фев 2008, 12:01

j1v написа:Само да отбележа, че според повечето източници, тръбопроводите за обратния бензин е прието да са с по-голямо сечение от тези на правия, за да работи максимално коректно горивния регулатор.

Аз лично не виждам кой знае каква логика, според мен е достатъчно обратния да е поне равен на правия, но държа да го отбележа като инфо :)


абе има логика в това ако са тънки маку4ите и след определено фи да няма значение мисля 4е фи 12 си е предостатъ4но и за налагането и за обратното те колите ни ще заприли4ат на нефтохима ебхати и тръбите
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот fixxer » 01 Фев 2008, 22:02

Много мерси за инфото за бензиновата инсталация. Като опра до нея предполагам че ще изникнат още въпроси.

А ето го и дарака за маторя. Днес си го донесох :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот ludiagsm » 02 Фев 2008, 05:14

за тея пари много арна
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта